قوانین و شرایط پکیج های پشتیبانی
شرایط ارتقا و تنزل درجه پکیج پشتیبانی چیست؟
– پس از خرید هر کدام از پکیج های پشتیبانی امکان ارتقا به پکیج پشتیبانی بالاتر وجود دارد.
برای مثال کاربری که پکیج پشتیبانی درجه 3 خریده است می تواند پکیج خود را به درجه 2 یا 1 ارتقا دهد.
– امکان تنزل پکیج پشتیبانی طی دوره 1 ماهه از بالا به پایین میسر نمی باشد.
برای مثال کاربری که پکیج درجه 2 را تهیه کرده است نمی تواند به پکیج پشتیبانی درجه 3 تنزل کند.
پشتیبانی شامل چه مواردی نمی شود؟
1- در صورتی که کدهای وب سایت خود را بدون هماهنگی بخش فنی هو وب سایت دستکاری کنید نمی توانید از خدمات فنی پکیج پشتیبانی بهره مند شوید. لذا کاربر موظف است بعد از خرید پکیج تمامی تغییرات مورد نیاز را بر عهده بخش فنی هو وب سایت بگذارد.
2- در صورتی که طراحی وب سایت شما توسط هو وب سایت انجام نشده باشد امکان دریافت پکیج های پشتیبانی ما را ندارید. ( پکیج های پشتیبانی فقط شامل سایت هایی می باشند که توسط هو وب سایت ثبت شده اند. )
3- در صورتی که کاربر درخواستی خارج از عرف داشته باشد امکان پذیرش آن در پشتیبانی وجود ندارد.
در صورت ارتقای پکیج، محاسبه مبلغ پکیج جدید چگونه است؟
در صورتی که در میانه ماه و یا حتی یک روز بعد از خرید هر پکیج پشتیبانی، بخواهید پکیج خود را به پکیج بالاتری ارتقا دهید، از قبل با بخش پشتیبانی هو وب سایت در ارتباط باشید. محاسبه تفاوت روزهای باقی مانده توسط بخش پشتیبانی انجام می شود و شما با پرداخت مبلغ مابه التفاوت می توانید پکیج درجه بالاتر را تهیه کنید.
نکته: در صورتی که کمتر از 15 روز به اتمام پکیج پشتیبانی فعلی باقی مانده باشد و کاربر قصد ارتقا داشته باشد، هزینه پکیج جدید مطابق تعرفه فعلی در نظر گرفته می شود.
آیا پس از خرید پکیج پشتیبانی امکان عودت وجه وجود دارد؟
خیر. پس از خرید هر یک از پکیج های پشتیبانی امکان برگشت وجه و لغو پشتیبانی وجود ندارد.
پشتیبانی تا چه زمانی ادامه دارد؟
هر 3 نوع درجه پکیج پشتیبانی به مدت 1 ماه می باشد و کاربر می تواند پس از اتمام دوره 1 ماهه، تا زمانی که خدمات پشتیبانی وجود دارد، پکیج خود را برای 1 ماه دیگر تمدید کند.
پکیج پشتیبانی شامل چند سایت می شود؟
هر پکیج پشتیبانی شامل یک آدرس دامین می شود که در زمان ثبت پکیج کاربر آدرس دامین را مشخص میکند. سایت مورد نظر باید جزو سایت های ثبت شده کاربر در هو وب سایت باشد.