وب سایت نوبت دهی

وب سایت نوبت دهی

یک وب‌سایت نوبت‌دهی باید امکانات و ویژگی‌های متعددی داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل نیازهای کاربران و مدیریت کسب‌وکارها را برآورده کند
دسته‌بندی: طراحی سایت
  • خدمات مورد نیاز

    در صورتی که نیاز به خدمات زیر دارید گزینه های مورد نظر خود را تیک بزنید. (قبل از تیک زدن راهنمای هر قسمت  را مشاهده کنید)


  • طراحی لوگو و بنر

    در صورتی که برای فروشگاه خود نیاز به لوگو و یا بنر تبلیغاتی دارید می توانید طراحی آنرا به تیم گرافیک هو وب سایت بسپارید.

    * 

    لوگوی خود را در یک فایل ZIP شده بارگزاری کنید.

    • (حداکثر اندازه فایل 64 مگابایت)

    در صورتی که تعدادی بنر دارید و به تعدادی دیگر نیاز دارید هر دو گزینه زیر را تیک بزنید.

    * 

    بنرهای خود را در یک فایل ZIP شده بارگزاری کنید.

    • (حداکثر اندازه فایل 64 مگابایت)

    *تعداد بنر


    مجوزها

    در صورتی که تمایل دارید ما مجوز های مورد نیاز برای وب سایتتان را تهیه کنیم این گزینه را فعال کنید و مشخص کنید کدام نوع مجوز را میخواهید

    * 

    نکته: پس از ثبت سفارش، از طریق ارسال تیکت به پشتیبان بخش مجوزها  نسبت به ارسال اطلاعات درخواستی همکاری کنید. این اطلاعات شامل شماره همراه - کد ملی - کد پستی و ... می باشد.


    سامانه پیامکی

    با داشتن سامانه پیامکی می توانید از قابلیت احراز هویت کاربر با شماره همراه و همچنین خدمات پیامکی برای محصولات خود در فروشگاهتان بهره مند شوید.

    نکته: مبلغ 350 هزار تومان بابت "ثبت سامانه پیامکی" + "نصب و پیکربندی در فروشگاه" ثبت شد. مقدار شارژ پیامکی خود را مشخص کنید:

    * 


    اپلیکیشن

    برای فروشگاه خود اپلیکیشن گوشی همراه داشته باشید و آنرا در مارکت ها منتشر کنید.

    نکته: قبل از دریافت خدمات طراحی اپلیکیشن حتما قوانین و شرایط هو وب سایت را مطالعه کنید.

    * 


    در صورتی که نیاز به انتشار اپلیکیشن خود توسط تیم هو وب سایت در هر یک از مارکت ها را دارید تیک کنار آنرا بزنید.


    پشتیبانی و نظارت

    اگر می‌خواهید دغدغه نگهداری سایتتان را نداشته باشید، از خدمات پشتیبانی و نظارت هو وب سایت استفاده کنید. تیم پشتیبانی ما از عملکرد بی‌نقص و پایدار سایت شما در 3 درجه محافظت می‌کند. با انتخاب یکی از درجه های زیر مشخص کنید چه نوع پشتیبانی مد نظر شماست.

    نکته: قبل از دریافت خدمات پشتیبانی حتما قوانین و شرایط پکیج های پشتیبانی را مطالعه کنید.


     

    * 


    هدیه : 7 روز پس از ثبت سفارش، پشتیبانی درجه 3 بر روی این محصول به عنوان هدیه به مدت 1 ماه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

    - در صورتی که نیاز به پکیج پشتیبانی درجه 2 و یا 1 دارید گزینه های مربوطه را تیک بزنید.


    هاست و دامین

    قبل از ثبت سفارش مشخص کنید که آیا نیاز به هاست و دامین دارید یا از قبل تهیه کردید؟

    * 

    آدرس دامین خود را وارد کنید

    برای ثبت دامین و هاست با مراجعه به لینک زیر و ارائه کد تخفیف UC200ADL می توانید از 7 درصد تخفیف ثبت هاست و پشتیبانی 24 ساعته هاست خود برخوردار شوید.

    کلیک کنید


    * 

    * 

    تا زمان نصب و راه اندازی سایت به هیچ وجه اطلاعات وارد شده در پنل هاست خود را تغییر ندهید.

    برای ثبت هاست با مراجعه به لینک زیر و ارائه کد تخفیف UC200ADL می توانید از 7 درصد تخفیف ثبت هاست و پشتیبانی 24 ساعته هاست خود برخوردار شوید.

    کلیک کنید

+
-
24,000,000 تومان

توضیحات

مزایای سامانه دریافت نوبت اینترنتی

 

۱. صرفه‌جویی در وقت و انرژی

با روش سنتی، باید زنگ بزنین یا حضوری برین تا نوبت بگیرین، که کلی وقت تلف می‌شه. ولی توی روش اینترنتی، توی چند دقیقه می‌تونین نوبت بگیرین، اونم هر وقت که خواستین، حتی نصف شب!

 

۲. گرفتن نوبت بدون معطلی 🚶‍♂️

فکر کنین برای گرفتن نوبت باید توی صف وایسین یا پشت خط تلفن بمونین. ولی با نوبت اینترنتی، نیازی به این کارا نیست. فقط وارد سایت یا اپلیکیشن می‌شین، زمان‌های خالی رو می‌بینین و سریع نوبت می‌گیرین.

 

۳. انتخاب راحت‌تر و دقیق‌تر 📅

در روش اینترنتی، می‌تونین ببینین چه ساعت‌هایی خالیه، چه دکتری یا خدماتی در دسترسه، و بهترین گزینه رو خودتون انتخاب کنین.

 

۴. امکان تغییر یا لغو نوبت بدون دردسر 🔄

اگه بخواین نوبت رو تغییر بدین یا کنسل کنین، توی روش سنتی باید کلی تماس بگیرین و شاید حتی قبول نکنن. ولی اینترنتی خیلی راحت با چند کلیک می‌تونین این کارو انجام بدین.

 

۵. دریافت پیامک یا ایمیل یادآوری 🔔

بعضی وقتا پیش میاد که آدم نوبتش رو فراموش کنه. سیستم‌های اینترنتی معمولاً بهتون پیامک یا ایمیل می‌فرستن تا یادتون بمونه.

 

۶. کمتر شدن اشتباهات

گاهی توی روش سنتی، اپراتور ممکنه اشتباه کنه و نوبت رو اشتباه ثبت کنه. ولی توی سیستم آنلاین، شما خودتون نوبت رو انتخاب می‌کنین، پس احتمال اشتباه خیلی کمتره.

 

۷. کاهش شلوغی و ازدحام 🏥

وقتی نوبت‌ها به‌صورت اینترنتی گرفته بشن، دیگه مردم الکی توی مراکز تجمع نمی‌کنن، همه سر وقت خودشون میان، و محیط آرام‌تر و منظم‌تره.

یک وب‌سایت نوبت‌دهی باید امکانات و ویژگی‌های متعددی داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل نیازهای کاربران و مدیریت کسب‌وکارها را برآورده کند. این امکانات می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  1. ثبت‌نام و ورود کاربران:
    • امکان ثبت‌نام کاربران جدید با استفاده از ایمیل یا شماره تلفن.
    • امکان ورود به سیستم برای کاربران قبلی.
  2. پروفایل کاربری:
    • مدیریت اطلاعات شخصی کاربران.
    • نمایش سوابق نوبت‌ها و رزروهای قبلی.
  3. رزرو نوبت:
    • امکان انتخاب تاریخ و زمان مورد نظر.
    • نمایش زمان‌های آزاد و پر شده.
    • ارسال تأییدیه نوبت از طریق ایمیل یا پیامک.
  4. سیستم یادآوری:
    • ارسال یادآوری نوبت به کاربران از طریق پیامک یا ایمیل.
    • امکان تنظیم یادآوری‌های مختلف (مثلاً 24 ساعت قبل از نوبت).
  5. مدیریت نوبت‌ها:
    • امکان تغییر یا لغو نوبت توسط کاربران.
    • امکان مدیریت نوبت‌ها توسط مدیران سیستم.
  6. پرداخت آنلاین:
    • امکان پرداخت هزینه‌های مربوط به خدمات از طریق درگاه‌های پرداخت آنلاین.
  7. سیستم گزارش‌گیری:
    • ارائه گزارش‌های مختلف برای مدیران (مثل تعداد نوبت‌های رزرو شده، نوبت‌های لغو شده و …).
  8. نظرسنجی و بازخورد:
    • امکان ارائه نظرات و پیشنهادات توسط کاربران.
    • نمایش نظرات کاربران به صورت عمومی (در صورت تایید).
  9. پشتیبانی و ارتباط با مشتری:
    • امکان ارتباط با پشتیبانی از طریق چت آنلاین، ایمیل یا تلفن.
    • بخش سوالات متداول (FAQ).
  10. امنیت و حفظ حریم خصوصی:
    • اطمینان از امنیت اطلاعات کاربران.
    • رعایت قوانین و مقررات مربوط به حفظ حریم خصوصی.
  11. واکنش‌گرا (Responsive):
    • قابلیت استفاده از وب‌سایت بر روی دستگاه‌های مختلف مانند موبایل، تبلت و دسکتاپ.
دسته‌بندی: طراحی سایت